DetailWatch

DI: Dansk e-eksport har især potentiale på fjernmarkeder

TEMA: E-eksport: Danske netbutikker sælger primært til nærmarkeder, når de går internationalt. Det efterlader plads til at opdyrke ”klassiske eksportmarkeder”, lyder det fra Dansk Industri.

Løbeshop.dk er blandt de danske netbutikker, der har planer om at indtage fjernmarkeder | Foto: Runningxpert Group/PR

Selvom mange danske netbutikker sælger til udlandet, så når e-eksporten ikke så langt ud på verdenskortet som den klassiske eksport. Her dominerer de store globale markeder med USA i toppen efterfulgt af Tyskland.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede