DI: Dansk e-eksport har især potentiale på fjernmarkeder
TEMA: E-eksport: Danske netbutikker sælger primært til nærmarkeder, når de går internationalt. Det efterlader plads til at opdyrke ”klassiske eksportmarkeder”, lyder det fra Dansk Industri.

Selvom mange danske netbutikker sælger til udlandet, så når e-eksporten ikke så langt ud på verdenskortet som den klassiske eksport. Her dominerer de store globale markeder med USA i toppen efterfulgt af Tyskland.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Prisstigninger får dansk eksport til at vokse
For abonnenter