"Hvis ikke Tyskland er vores største marked i 2025, gør vi noget forkert"

Flere fysiske showrooms i de europæiske storbyer skal være vækstlokomotiv for det danske onlinebaserede møbelfirma Sofacompany, der er en del af Lars Larsen Group.
Andre Stahmer er nyudnævnt kommerciel direktør i Sofacompany, hvor han begyndte i 2016 som landechef i Tyskland. | Foto: PR/Sofacompany
Andre Stahmer er nyudnævnt kommerciel direktør i Sofacompany, hvor han begyndte i 2016 som landechef i Tyskland. | Foto: PR/Sofacompany

Med åbningen af et nyt showroom i den hollandske by Utrecht i denne uge, har danske Sofacompany stukket den strategiske retning ud og indledt udrulningen af en europæiske ekspansion, hvor flere fysiske adresser er nøglen til at øge onlinesalget.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også