DetailWatch

Salling Group: Discountbølge kan være fordel i kamp om onlinekunder

Forbrugervandringen mod mere discount kan give onlinefordel for Salling Group, selvom koncernens dagligvaretilbud på nettet ikke omfatter lavprisflagskibet Netto, mener digital direktør.

Foto: Casper Dalhoff/ERH

Efter solid vækst i 2021 venter Salling Group ”et ekstremt udfordrende år” i 2022 i lyset af øget inflation samt stigende råvare- og energipriser.

Også i den digitale del af forretningen forventer e-commerce direktør Thor Skov Jørgensen, at det bliver mere op ad bakke efter en coronatid, der boostede onlinehandel generelt og fik Salling Group til at accelerere investeringerne her.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

"Google Analytics er kun toppen af isbjerget"

Vejen er lang før danske webshops kan sænke skuldrene, efter Datatilsynet har dømt brugen af Google Analytics ude - også selvom der ifølge amerikansk medie er et dekret på vej, der skal sikre en løsning, mener chef i bureauet Impact Extend.

Russisk firma er klar med Lego-erstatning

Den russiske virksomhed Inventive Retail Group, der stod for driften af Legos butikker i Rusland, før Lego trak sig ud, fortsætter med at sælge Lego-produkter i nyt navn.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs