Salling Group: Discountbølge kan være fordel i kamp om onlinekunder

Forbrugervandringen mod mere discount kan give onlinefordel for Salling Group, selvom koncernens dagligvaretilbud på nettet ikke omfatter lavprisflagskibet Netto, mener digital direktør.
Foto: Casper Dalhoff/ERH
Foto: Casper Dalhoff/ERH

Efter solid vækst i 2021 venter Salling Group ”et ekstremt udfordrende år” i 2022 i lyset af øget inflation samt stigende råvare- og energipriser.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også