Salling Group: Discountbølge kan være fordel i kamp om onlinekunder
Forbrugervandringen mod mere discount kan give onlinefordel for Salling Group, selvom koncernens dagligvaretilbud på nettet ikke omfatter lavprisflagskibet Netto, mener digital direktør.
![Foto: Casper Dalhoff/ERH](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13815333.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7k2992gfs6hol92kahk.jpg)
Efter solid vækst i 2021 venter Salling Group ”et ekstremt udfordrende år” i 2022 i lyset af øget inflation samt stigende råvare- og energipriser.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Per Bank: Vi har ingen planer om nedskæringer
For abonnenter