Salling Group: Discountbølge kan være fordel i kamp om onlinekunder
Forbrugervandringen mod mere discount kan give onlinefordel for Salling Group, selvom koncernens dagligvaretilbud på nettet ikke omfatter lavprisflagskibet Netto, mener digital direktør.

Efter solid vækst i 2021 venter Salling Group ”et ekstremt udfordrende år” i 2022 i lyset af øget inflation samt stigende råvare- og energipriser.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Per Bank: Vi har ingen planer om nedskæringer
For abonnenter