Var under rekonstruktion: "De blå mænd" og "de kreative" har igen fået traditionsrigt dansk smykkefirma på rette kurs

Store interne beslutninger, en digital omlægning og et nyt salgsfokus med stor kundeudskiftning er overskrifterne på Pilgrims vækstplan, der skal sende det 40 år gamle smykkeselskab mod fordums styrke.

Annemette Markvad var med til at starte Pilgrim op tilbage i 1983. Tidligere på året indsatte hun sig selv som adm. direktør for at komme tættere på driften. | Foto: Pilgrim/Pr

40 år i smykkebranchen er lang tid. Også for Annemette Markvad, der sammen med Thomas Adamsen startede Pilgrim op tilbage i 1983.

Hun har oplevet successen. Millionerne. Men hun har også oplevet den massive deroute, der kan ramme en større virksomhed.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement