Var under rekonstruktion: "De blå mænd" og "de kreative" har igen fået traditionsrigt dansk smykkefirma på rette kurs

Store interne beslutninger, en digital omlægning og et nyt salgsfokus med stor kundeudskiftning er overskrifterne på Pilgrims vækstplan, der skal sende det 40 år gamle smykkeselskab mod fordums styrke.
Annemette Markvad var med til at starte Pilgrim op tilbage i 1983. Tidligere på året indsatte hun sig selv som adm. direktør for at komme tættere på driften. | Foto: Pilgrim/Pr
Annemette Markvad var med til at starte Pilgrim op tilbage i 1983. Tidligere på året indsatte hun sig selv som adm. direktør for at komme tættere på driften. | Foto: Pilgrim/Pr

40 år i smykkebranchen er lang tid. Også for Annemette Markvad, der sammen med Thomas Adamsen startede Pilgrim op tilbage i 1983.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også