Metas første fysiske butik skal definere fremtidig retail-strategi

Med sin første fysiske butik nogensinde vil selskabet bag Facebook åbne dørene til metaverset for sine kunder.
"Det, vi lærer her, vil være med til at definere vores fremtidige retail-strategi,” siger Martin Gilliard, leder af Meta Store. | Foto: Dado Ruvic/REUTERS / X02714
"Det, vi lærer her, vil være med til at definere vores fremtidige retail-strategi,” siger Martin Gilliard, leder af Meta Store. | Foto: Dado Ruvic/REUTERS / X02714

Imens Facebook sidste år skiftede selskabsnavn til Meta for at afspejle sin vision om at bringe metaverset til live, åbner internetkæmpen nu også en mere jordnær, fysisk butik på godt 140 kvadratmeter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også