7-Eleven vil runde fire milliarder i salg på få år – 50 nye caféer skal løfte markant
Caffeine bliver navnet på 7-Elevens nye cafékæde med 50 caféer, som hver vil koste tre milioner kroner at etablere, lyder det fra 7-Eleven-direktør, der sætter gang i vækststrategi.
Der skal fart på væksten i den danske del af 7-Eleven, og derfor sætter direktøren siden 2006, Jesper Østergaard, nu gang i en omfattende udvidelsesstrategi, der indeholder flere butiksåbninger med større sortiment og en helt ny cafékæde, skriver Børsen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
7-Eleven forbereder større europæisk ekspansion
For abonnenter
7-Eleven satser på bæredygtighed og genbrugsmad
For abonnenter