Supermarkeder og varehuse vil vinde mere tøjsalg til danskerne

Coop-kæden Kvickly melder om hastig vækst i salget af andet end dagligvarer – ikke mindst tøj. Derfor varsler varehuskæden en ny offensiv som led i en vækststrategi for de kommende år.
Torben B. Andersen er kædedirektør for Kvickly under Coop Danmark.. | Foto: PR/Coop
Torben B. Andersen er kædedirektør for Kvickly under Coop Danmark.. | Foto: PR/Coop
AF JESPER OLESEN

Supermarkedskæden Kvickly vil efter et par rekordår sælge mere tøj og andet nonfood til danskerne. Netop en markant vækst i andre produkter end dagligvarer indgår i en ny strategi for Coop-kæden, der altså varsler en offensiv inden for bl.a. tøjsalget.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også