Køkkenkoncern retter fokus mod franchise-butikker: "Vigtigt at udvikle dem"

Jesper Gylling Olsen har været i køkkenbranchen i mange år – også under finanskrisen. ”Forskellen fra dengang er, at situationen i dag rammer bredt, og det rammer mange markeder samtidigt,” siger han.
HTH er det største danske brand i den svenske køkkenkoncern Nobia. | Foto: Hth/pr
HTH er det største danske brand i den svenske køkkenkoncern Nobia. | Foto: Hth/pr

Når Jesper Gylling Olsen kigger tilbage på den seneste måned, er han egentlig godt tilfreds, men der er alligevel noget, der forstyrrer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også