Luksusskobrand vinder langvarig varemærkekamp i Kina

Skobrandet Manolo Blahnik, der især er kendt fra dramaserien ”Sex and the City”, vinder efter mange års kamp en varemærkestrid i Kina, der kan bane vej for ekspansion til landet, skriver Reuters.

Døren til det kinesiske marked er blevet åbnet for det eksklusive skobrand Manolo Blahnik efter en afgørelse i den kinesiske højesteret.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også