Dansk sportsbrand for kvinder tredobler toplinjen

Planet Nusa har øje på USA og Holland som potentielle nye markeder, fortæller mærkets stiftere til Finans. 
Planet Nusas stiftere har ikke planer om frasalg "de næste par år", lyder det. | Foto: Skærmbillede fra Planet Nusas webshop
Planet Nusas stiftere har ikke planer om frasalg "de næste par år", lyder det. | Foto: Skærmbillede fra Planet Nusas webshop

Efter under fem år på markedet nåede det danske sportsbrand Planet Nusa i 2022 op på en omsætning på 38,3 mio. kr. – næsten en tredobling fra året før. Det fortæller de to grundlæggere, Kristine Esmer og Mille Skat, til mediet Finans.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også