DetailWatch

Virksomheder skal snart fremlægge bunker af data: "Det er noget af en mundfuld"

Der ligger et stort arbejde foran byggekæden Stark og nogle af landets øvrige virksomheder, der på få år skal indhente og strukturere omfattende mængder af ny data, således de bliver i stand til at rapportere om sociale, ledelses- og miljømæssige aftryk.

Byggemarkedkoncernen Stark har travlt med at skulle leve op til EU-direktiv, der forventes at træde i kraft fra 2025.

Stark Group og andre store danske virksomheder forbereder sig i disse dage på at indsamle og strukturere en lang række data, der skal offentliggøres i 2025.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

IC Group har kurs mod afvikling mens modebrands kører videre i premium-koncept

Modeiværksætter og -milliardær Niels Martinsens livsværk IC Group er i dag blot et levn fra tiden som børsnoteret virksomhed og skal med tiden nedlægges som led i strategiskifte, fortæller Christoffer Martinsen-Kønigsfeldt, ny bestyrelsesformand for koncernens resterende to modebrands Tiger of Sweden og By Malene Birger.

Læs også

Relaterede