DetailWatch

Salg af luksusure og designmøbler rasler ned

Forbrugerne styrer i stigende grad uden om dyre ure og designmøbler som følge af den stigende inflation.

Mads Gjødesen, der startede Timetowatch i 2021, oplever både fald i pris og antallet af salg. | Foto: Carsten Andreasen/jyllands-posten/ritzau Scanpix

Rolex, Omega og andre luksusure oplevede under coronapandemien en markant stigning i efterspørgslen, men den aktuelle økonomiske situation med stigende inflation har fået salget til at falde markant, skriver Børsen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

IC Group har kurs mod afvikling mens modebrands kører videre i premium-koncept

Modeiværksætter og -milliardær Niels Martinsens livsværk IC Group er i dag blot et levn fra tiden som børsnoteret virksomhed og skal med tiden nedlægges som led i strategiskifte, fortæller Christoffer Martinsen-Kønigsfeldt, ny bestyrelsesformand for koncernens resterende to modebrands Tiger of Sweden og By Malene Birger.

Læs også

Relaterede