DetailWatch

H&M tester betaling for returnering af onlinekøb som del af spareplan

Behovet for at skære af omkostningerne kan betyde farvel til gratis returfragt på varer, der er købt online hos den svenske modekæmpe H&M, der lige nu tester ændringen i to markeder.

H&M overvejer at lægge gebyr på returnering af varer købt online som led i spareplan | Foto: Fredrik Sandberg/AFP/Ritzau Scanpix

Den store svenske modekoncern H&M overvejer at opkræve betaling for returnering af varer købt på nettet som en del af den spareplan, koncernen fremlagde i sidste uge.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

IC Group har kurs mod afvikling mens modebrands kører videre i premium-koncept

Modeiværksætter og -milliardær Niels Martinsens livsværk IC Group er i dag blot et levn fra tiden som børsnoteret virksomhed og skal med tiden nedlægges som led i strategiskifte, fortæller Christoffer Martinsen-Kønigsfeldt, ny bestyrelsesformand for koncernens resterende to modebrands Tiger of Sweden og By Malene Birger.

Læs også

Relaterede