Dansk modebrand hæver bundlinjen efter hårdt corona-år

Sand Copenhagen har løftet overskuddet og forventer stabil udvikling, efter coronanedlukninger pressede selskabet i 2020.
Modebrandet Sand Copenhagen blev stiftet i 1981 og har i dag salg i 32 lande. | Foto: Sand Copenhagen/PR
Modebrandet Sand Copenhagen blev stiftet i 1981 og har i dag salg i 32 lande. | Foto: Sand Copenhagen/PR

Det danske modebrand Sand Copenhagen øgede bundlinjen sidste år efter et markant fald i corona-året 2020, hvor nedlukninger af detailbranchen udfordrede selskabet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også