DetailWatch

Dansk modebrand hæver bundlinjen efter hårdt corona-år

Sand Copenhagen har løftet overskuddet og forventer stabil udvikling, efter coronanedlukninger pressede selskabet i 2020.

Modebrandet Sand Copenhagen blev stiftet i 1981 og har i dag salg i 32 lande. | Foto: Sand Copenhagen/PR

Det danske modebrand Sand Copenhagen øgede bundlinjen sidste år efter et markant fald i corona-året 2020, hvor nedlukninger af detailbranchen udfordrede selskabet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede