DetailWatch

Mads Nørgaard om NFT'er: "I sidste ende handler det om at holde os på dupperne"

Virtuelle solbriller, som køberne kan bære på deres Instagram-profil, er en del af modehusets seneste kollektion og skal række ud til de unge, der lever ”rigtig meget” i en digital verden.

Stinne Wilhelmsen (nederst i midten) og resten af det kreative bureau Phanta har sammen med Mads Nørgaard udviklet virtuelle styles, der sælges som NFT'er. | Foto: PR / Mads Nørgaard

Overdimensionerede plateausko, solbriller og øreringe i skrigende pink eller skinnende perlemor. I virkelighedens verden ville man sandsynligvis ikke kunne gå ret mange skridt i de kluntede sko – hvis de overhovedet kunne produceres.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede