Efter dyk: Herretøjsbrandet NN07 løfter bundlinjen til 25 mio. kr.

Det danske modemærke NN07 har løftet bundlinjen med 80 pct. til 25 mio. kr. efter et svært 2020, mens toplinjen sætter rekord. Særligt onlinesalget er vokset ”markant”, lyder det.
Særligt onlinesalget har været med til at sikre et godt år for det københavnske brand NN07. | Foto: NN07
Særligt onlinesalget har været med til at sikre et godt år for det københavnske brand NN07. | Foto: NN07

Det danske herretøjsbrand NN07 har sat rekord på toplinjen i sit 15. år, hvor mærkets bundlinje er vokset med 81 pct. i forhold til 2020 til et overskud på 25 mio. kr. Omsætningen er steget med 35 pct. siden 2020, fortæller NN07.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også