DetailWatch

Efter dyk: Herretøjsbrandet NN07 løfter bundlinjen til 25 mio. kr.

Det danske modemærke NN07 har løftet bundlinjen med 80 pct. til 25 mio. kr. efter et svært 2020, mens toplinjen sætter rekord. Særligt onlinesalget er vokset ”markant”, lyder det.

Særligt onlinesalget har været med til at sikre et godt år for det københavnske brand NN07. | Foto: NN07

Det danske herretøjsbrand NN07 har sat rekord på toplinjen i sit 15. år, hvor mærkets bundlinje er vokset med 81 pct. i forhold til 2020 til et overskud på 25 mio. kr. Omsætningen er steget med 35 pct. siden 2020, fortæller NN07.

Efter en halvering af overskuddet i coronaåret 2020 har 2021 været ”solidt”, skriver en tilfreds ledelse i NN07’s netop offentliggjorte regnskab. Også NN07’s bruttofortjeneste er steget fra 36,6 mio. kr. til 50 mio. kr. sidste år.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Russisk firma er klar med Lego-erstatning

Den russiske virksomhed Inventive Retail Group, der stod for driften af Legos butikker i Rusland, før Lego trak sig ud, fortsætter med at sælge Lego-produkter i nyt navn.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs