Efter dyk: Herretøjsbrandet NN07 løfter bundlinjen til 25 mio. kr.
Det danske modemærke NN07 har løftet bundlinjen med 80 pct. til 25 mio. kr. efter et svært 2020, mens toplinjen sætter rekord. Særligt onlinesalget er vokset ”markant”, lyder det.

Det danske herretøjsbrand NN07 har sat rekord på toplinjen i sit 15. år, hvor mærkets bundlinje er vokset med 81 pct. i forhold til 2020 til et overskud på 25 mio. kr. Omsætningen er steget med 35 pct. siden 2020, fortæller NN07.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Dansk urfirma indgår samarbejde med europæisk topklub
For abonnenter