Dansk mærke rejser sig efter corona-konkurs – nu truer metervaremangel

Det mere end 30 år gamle modefirma Marc Lauge måtte i 2020 indgive en konkursbegæring. Men Lauge-familien har genrejst sit jeansmærke og forbereder sig nu på at tackle den næste store udfordring i modeindustrien – mangel på især den bæredygtige metervare.
På nuværende tidspunkt er alle Marc Lauges jeans produceret i økologisk bomuld. | Foto: Marc Lauge
På nuværende tidspunkt er alle Marc Lauges jeans produceret i økologisk bomuld. | Foto: Marc Lauge

Efter 30 år på markedet måtte Marc Lauge under coronapandemien indgive en konkursbegæring til skifteretten i Esbjerg.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også