DetailWatch

Dansk tøjkæde tidobler resultatet efter milliontab under corona

Trods tvangslukninger og globale udfordringer på fragtmarkedet er Messages overskud steget fra 2 til 20 mio. kr. på et år. To styrkede brands og vækst i den norske hovedstad har været med til at skabe fremdrift.

Message blev stiftet i 1980 og har i dag 28 butikker i Danmark og Norge. | Foto: Screenshot/Message

Med en tidobling af resultatet fra forrige år, er budskabet i den danske tøjkæde Messages seneste regnskab klart: Tilfredsstillende.

Ifølge kæden, der blandt andet designer og sælger tøjmærkerne Mbym og Global Funk, skyldes den positive udvikling især ”en væsentligt styrket position” for netop de to brands. Deres stærke position har nemlig øget salget til større e-commerce-aktører.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs