Magasin-direktør: Magasin har digital kontakt med 730.000 danske kunder

Mens onlinesalget har oplevet et salgsboom i coronatiden melder dele af detailhandlen også om lysere tider i de fysiske butikker. Magasin du Nord med ny tysk ejer i ryggen vil knytte forbrugere tættere til sig.
Peter Fabricius er adm. direktør for Magasin du Nord, der i fjor blev overtaget af tyske Peek & Cloppenburg. | Foto: Stine Bidstrup/ERH
Peter Fabricius er adm. direktør for Magasin du Nord, der i fjor blev overtaget af tyske Peek & Cloppenburg. | Foto: Stine Bidstrup/ERH
AF JESPER OLESEN

På samme tid som onlinesalget i modebranchen boomer, ruster detailhandlen med de fysiske butikker sig efter pandemien. Det gælder også den danske detailvirksomhed Magasin du Nord, der har syv fysiske stormagasiner i Danmark.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også