Magasin-direktør: Magasin har digital kontakt med 730.000 danske kunder
Mens onlinesalget har oplevet et salgsboom i coronatiden melder dele af detailhandlen også om lysere tider i de fysiske butikker. Magasin du Nord med ny tysk ejer i ryggen vil knytte forbrugere tættere til sig.

AF JESPER OLESEN
På samme tid som onlinesalget i modebranchen boomer, ruster detailhandlen med de fysiske butikker sig efter pandemien. Det gælder også den danske detailvirksomhed Magasin du Nord, der har syv fysiske stormagasiner i Danmark.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Illums Bolighus rykker ind i Lyngby Storcenter
For abonnenter