Onlinehandel med dagligvarer fortsætter den nedadgående kurve

2022 bød endnu engang på nedtur for onlinesupermarkederne, der i året mistede markedsandele. Og tendensen fortsætter, viser tal fra Danmarks Statistik.
Coop tog i februar i år konsekvensen af ikke at lykkedes med at gøre Coop.dk Mad til en rentabel forretning og lukkede ned for hjemmeleveringen. | Foto: Finn Frandsen
Coop tog i februar i år konsekvensen af ikke at lykkedes med at gøre Coop.dk Mad til en rentabel forretning og lukkede ned for hjemmeleveringen. | Foto: Finn Frandsen

Medvinden fra coronapandemien er for alvor løjet af for onlinesupermarkederne, der i 2022 måtte se sig slået tilbage med 19 pct. i forhold til året før. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også