DetailWatch

Wolt sætter skuespillers eget øl-brand i fokus med ny kampagne

Leveringstjenesten håber, at kampagnen kan få Wolt+-abonnementer til at stige med 50 pct., inden året er omme.

Foto: PR/Wolt

Leveringstjenesten Wolt lancerer tirsdag en af sine største kampagner i Danmark, der skal promovere den nye service Wolt+, hvor tjenestens brugere for 89 kr. om måneden kan få et ubegrænset antal leveringer, skriver Mediet Markedsføring.

Som en del af kampagnen har tjenesten hyret bureauet Unknown til at producere fire kampagnefilm, hvor skuespiller og manuskriptforfatter Magnus Millang forsøger at sælge sit eget øl-brand gennem tjenesten.

Ideen ved at markedsføre både øllen og Wolt+ på samme tid er at skabe en nysgerrighed blandt kunderne om det sortiment, som tjenesten kan levere.

”Derfor var det oplagt at lande en kreativ idé, der kunne rumme vores ’shoppingcenter i lommen’ vision, som er et udtryk for, at Wolt er meget mere end takeaway leveret på under 30 minutter”, siger Kristina Larsen, der er marketingschef i Wolt.

Målet med kampagnen er, at antallet af abonnenter på Wolt+ – der blev lanceret i juni – skal stige med 50 pct. inden året er omme, siger Kristina Larsen.

(Denne artikel er leveret af vores søstermedie FødevareWatch.)

Wolt kaster sig også ind i priskrig

Ny dansk Gorillas-ejer ser stort potentiale i marked med pressede marginer

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs