Bestseller indfører klimakompensation for levering i koncernens webshops

Selvom klimakompensation ”ikke er den bedste løsning”, indfører Bestseller nu initiativet på tværs af koncernens webshops, når det gælder levering til kunderne.
Anders Frost Nygård, ansvarlig for Bestsellers onlineleveringer. | Foto: Bestseller/PR.
Anders Frost Nygård, ansvarlig for Bestsellers onlineleveringer. | Foto: Bestseller/PR.

Transport af pakker er en stor CO2-synder, når forbrugerne køber varer på nettet, og derfor indfører modekoncernen Bestseller en klimakompensation i koncernens webshops, hvor den klimakompenserede fragt vil være standard leveringsmetode.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også