Undy har succes på Tiktok: "Det er ekstremt høje tal"

Den relativt unge tøjvirksomhed Undy har i løbet af det seneste år sadlet fuldstændigt om og satset alt på det sociale medie Tiktok - med stor succes.
Tiktok er en god forretning for tøjforretningen Undy. | Foto: pexels / Artem Podrez
Tiktok er en god forretning for tøjforretningen Undy. | Foto: pexels / Artem Podrez
FREDERIKKE TRÆHOLT

”I virkeligheden er det dumt, at jeg fortæller om det her, for jo flere, der kommer på, desto sværere bliver det at slå igennem.”

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også