Wolt-konkurrent: Quick commerce bliver en need to have-service for detailbutikker

Webshops vil i stigende grad tænke i lynhurtig levering til kunderne, forventer leveringsselskab, der har rettet fokus fra takeaway til quick commerce – et marked, hvor Wolt netop har lanceret en ny løsning til detailbranchen.
Doorhub, der blev stiftet i 2018, har i dag omkring 700 bude i Danmark. | Foto: Doorhub/PR
Doorhub, der blev stiftet i 2018, har i dag omkring 700 bude i Danmark. | Foto: Doorhub/PR

I flere år har forbrugerne været vant til at kunne få leveret deres takeaway inden for en halv times tid, men det er stadig et særtilfælde, hvis en webshop tilbyder samme lynhurtige levering.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også