DetailWatch

Wolt-konkurrent: Quick commerce bliver en need to have-service for detailbutikker

Webshops vil i stigende grad tænke i lynhurtig levering til kunderne, forventer leveringsselskab, der har rettet fokus fra takeaway til quick commerce – et marked, hvor Wolt netop har lanceret en ny løsning til detailbranchen.

Doorhub, der blev stiftet i 2018, har i dag omkring 700 bude i Danmark. | Foto: Doorhub/PR

I flere år har forbrugerne været vant til at kunne få leveret deres takeaway inden for en halv times tid, men det er stadig et særtilfælde, hvis en webshop tilbyder samme lynhurtige levering.

Hvis man spørger Mohammed Mansour, kommer det dog stensikkert til at ændre sig.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

"Google Analytics er kun toppen af isbjerget"

Vejen er lang før danske webshops kan sænke skuldrene, efter Datatilsynet har dømt brugen af Google Analytics ude - også selvom der ifølge amerikansk medie er et dekret på vej, der skal sikre en løsning, mener chef i bureauet Impact Extend.

Russisk firma er klar med Lego-erstatning

Den russiske virksomhed Inventive Retail Group, der stod for driften af Legos butikker i Rusland, før Lego trak sig ud, fortsætter med at sælge Lego-produkter i nyt navn.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs