DetailWatch

Dansk webshop efter et år med eksport: "Vi er ved at få udviklet en kinesisk app"

TEMA: E-eksport: Den nordjyske webshop Luksusbaby begyndte sidste år at sælge til udenlandske kunder, og om et års tid forventer stifter Ann-Louise Christine Aasted, at den internationale omsætning vil fylde 40-50 pct. af forretningen. Strategien er dog ikke skåret i granit. ”Vi prøver os lidt frem,” siger hun.

Ægteparret Ann-Louise Christine Aasted og Morten Grabowski Kjær driver i dag Luksusbaby sammen. | Foto: LuksusbabyPR

Det er ikke altid store, forkromede strategiplaner, der afgør, hvordan danske virksomheder starter op med onlinesalg i udlandet. Nogle gange er det også tilfældighedernes spil – sådan har det i hvert fald til dels været for nordjyske Luksusbaby.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede