Dansk webshop efter et år med eksport: "Vi er ved at få udviklet en kinesisk app"
TEMA: E-eksport: Den nordjyske webshop Luksusbaby begyndte sidste år at sælge til udenlandske kunder, og om et års tid forventer stifter Ann-Louise Christine Aasted, at den internationale omsætning vil fylde 40-50 pct. af forretningen. Strategien er dog ikke skåret i granit. ”Vi prøver os lidt frem,” siger hun.

Det er ikke altid store, forkromede strategiplaner, der afgør, hvordan danske virksomheder starter op med onlinesalg i udlandet. Nogle gange er det også tilfældighedernes spil – sådan har det i hvert fald til dels været for nordjyske Luksusbaby.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app