Dansk webshop efter et år med eksport: "Vi er ved at få udviklet en kinesisk app"

TEMA: E-eksport: Den nordjyske webshop Luksusbaby begyndte sidste år at sælge til udenlandske kunder, og om et års tid forventer stifter Ann-Louise Christine Aasted, at den internationale omsætning vil fylde 40-50 pct. af forretningen. Strategien er dog ikke skåret i granit. ”Vi prøver os lidt frem,” siger hun.
Ægteparret Ann-Louise Christine Aasted og Morten Grabowski Kjær driver i dag Luksusbaby sammen. | Foto: LuksusbabyPR
Ægteparret Ann-Louise Christine Aasted og Morten Grabowski Kjær driver i dag Luksusbaby sammen. | Foto: LuksusbabyPR

Det er ikke altid store, forkromede strategiplaner, der afgør, hvordan danske virksomheder starter op med onlinesalg i udlandet. Nogle gange er det også tilfældighedernes spil – sådan har det i hvert fald til dels været for nordjyske Luksusbaby.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også