Amazon er "frygtindgydende" – men kan være en medspiller for danske webshops
TEMA: E-eksport: De globale markedspladser kan ofte føles som en trussel for danske detailhandlere, når de skal starte op i udlandet, men platforme som Amazon og Zalando kan også være en positiv del af strategien. ”Hvis man gør det rigtigt, er det også en virkelig god mulighed for at eksponere sig,” lyder det fra DI.

Når danske virksomheder rykker til udlandet med onlinesalg, er en af beslutningerne, der skal træffes, hvorvidt de vil gøre brug af online markedspladser som eksempelvis Amazon, Ebay og Zalando.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app