DetailWatch

Proshop sænker prisen på flere varer: "Mange producenter har været grove"

Modsat konkurrenterne sænker Poul Thyregod, der står i spidsen for onlineselskabet Proshop, priserne på sine varer. Det skal gøre selskabet mere konkurrencedygtigt.

Ifølge det seneste regnskab sikrede Proshop 84 mio. kr. på bundlinjen, mens egenkapitalen for første gang i selskabets 26-årige historie runder 100 mio. kr. | Foto: Rikke Kjær Poulsen/ERH

Mens danske virksomheder nærmest står i kø for at hæve priserne på deres varer, har onlineselskabet Proshop valgt at gå den modsatte vej.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

IC Group har kurs mod afvikling mens modebrands kører videre i premium-koncept

Modeiværksætter og -milliardær Niels Martinsens livsværk IC Group er i dag blot et levn fra tiden som børsnoteret virksomhed og skal med tiden nedlægges som led i strategiskifte, fortæller Christoffer Martinsen-Kønigsfeldt, ny bestyrelsesformand for koncernens resterende to modebrands Tiger of Sweden og By Malene Birger.

Læs også

Relaterede