7-Eleven vil runde fire milliarder i salg på få år – 50 nye caféer skal løfte markant

Caffeine bliver navnet på 7-Elevens nye cafékæde med 50 caféer, som hver vil koste tre milioner kroner at etablere, lyder det fra 7-Eleven-direktør, der sætter gang i vækststrategi.
Det nye cafékoncept Caffeine kommer fra Baltikum og blev opkøbt af Reitan Convenience, som driver 7-Eleven i Danmark, for seks år siden. | Foto: 7-eleven/pr
Det nye cafékoncept Caffeine kommer fra Baltikum og blev opkøbt af Reitan Convenience, som driver 7-Eleven i Danmark, for seks år siden. | Foto: 7-eleven/pr

Der skal fart på væksten i den danske del af 7-Eleven, og derfor sætter direktøren siden 2006, Jesper Østergaard, nu gang i en omfattende udvidelsesstrategi, der indeholder flere butiksåbninger med større sortiment og en helt ny cafékæde, skriver Børsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også

Jeff Gravenhorst har en fortid i ISS, hvor han var adm. direktør fra 2010 til 2020. | Foto: Stine Bidstrup

Coop Danmark finder ny formand

For abonnenter