Änglamark overhaler Rema 1000 på branding-liste

Coop indtager 6 ud af de 20 øverste pladser på Sustainable Brand Index, der hvert år måler, hvilke brands danskerne opfatter som mest bæredygtige.
Supermarkeder topper som den industri, danske forbruger ser som mest bæredygtig. | Foto: Olivia Loftlund
Supermarkeder topper som den industri, danske forbruger ser som mest bæredygtig. | Foto: Olivia Loftlund

I 2023 topper brandet Änglamark, der dækker over økologiske eller allergi- og miljøvenlige produkter, Sustainable Brand Index’ (SBI) årlige liste over de varemærker, de danske forbrugere opfatter som mest bæredygtige.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også