DetailWatch

Prishop får forbrugere til at fravælge økologi

Hver tredje køber mindre økologisk, viser ny undersøgelse. Høje priser sender forbrugerne i andre retninger.

Foto: Økologisk Landsforening / Pr-foto

Det røde ø-mærke bliver i stigende grad overset af de danske forbrugere på indkøbstur, som følge af prisstigningerne. Det viser en undersøgelse i Berlingske, som analysehuset Norstat har foretaget for Business Danmark.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

IC Group har kurs mod afvikling mens modebrands kører videre i premium-koncept

Modeiværksætter og -milliardær Niels Martinsens livsværk IC Group er i dag blot et levn fra tiden som børsnoteret virksomhed og skal med tiden nedlægges som led i strategiskifte, fortæller Christoffer Martinsen-Kønigsfeldt, ny bestyrelsesformand for koncernens resterende to modebrands Tiger of Sweden og By Malene Birger.

Læs også

Relaterede