DetailWatch

Tjek indgår kommercielt samarbejde om digitalisering af tilbudsaviser

Et nyt digitalt setup skal give bedre mulighed for at målrette annoncer baseret på kundehistorik.

Foto: Thomas Borberg

Marketingsbureauet Republica har indgået et samarbejde med virksomheden Tjek, som står bag Etilbudsavis, der samler supermarkedernes tilbudsaviser i et digitalt format, om at digitalisere tilbudskommunikationen.

Det fortæller Republicas adm. direktør, Niels Henrik Eriksen, til Markedsføring.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Russisk firma er klar med Lego-erstatning

Den russiske virksomhed Inventive Retail Group, der stod for driften af Legos butikker i Rusland, før Lego trak sig ud, fortsætter med at sælge Lego-produkter i nyt navn.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs