DetailWatch

7-eleven åbner webshop med merchandise

”7-eleven er blevet mere end blot en dagligvarebutik,” siger marketingchef om tiltaget.

Foto: Peter Hove Olesen

Den globale conveniencekæde 7-eleven har lanceret en online shop med merchandise, skriver svenske Ehandel på baggrund af en pressemeddelelse.

Kæden, der blev grundlagt i 1927 i Dallas og i Danmark drives af den norske koncern Reitan, har samlet eksisterende merchandise i webshoppen og samtidig lanceret to nye linjer ”Cars of 7-eleven” og ”Slurpee Collection”.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs