DetailWatch

Coop retter fejl i Prime-system og efterbetaler bonus

Coops Prime-kunder har nu fået efterbetalt manglende bonus-kroner efter fejl i systemet, skriver Dagligvarehandlen.

Arkivfoto. | Foto: Finn Frandsen

Efter at der har været en fejl i Coops Prime-system, har dagligvarekoncernen nu fået rettet fejlen og efterbetalt bonus til de ramte kunder, skriver Dagligvarehandlen.

Prime-konceptet går ud på, at kunderne kan sætte penge ind på en Prime-konto, som de efterfølgende kan handle for i Coop-butikkerne, og kunderne får herefter adgang til blandt andet rabatter og abonnementer til eksempelvis streaming- og lydbogstjenester.

Prime-kunderne får rabat på visse varer i form af bonus-kroner, som kan bruges i Coops-butikker, men en fejl har betydet, at kunderne ikke har fået den lovede rabat på alle varer. Det er denne fejl, der nu er rettet, og de manglende bonus-kroner er overført til kundernes konti.

”Medlemmerne har fået 98 pct. af den bonus, vi har lovet dem. Det drejer sig alene om de sidste 2 pct. Tillid er helt afgørende i sådan en ordning, og derfor har vi nu revideret bagud, og alle har fået overført den bonus, de manglede,” siger Lars Aarup, kommunikationschef i Coop, til Dagligvarehandlen.

Coop investerer tocifret millionbeløb i nyt prisprogram

Coop-chef: ”Vi havde ikke i vores vildeste fantasi forestillet os så massiv opbakning”

Mere fra DetailWatch

IC Group har kurs mod afvikling mens modebrands kører videre i premium-koncept

Modeiværksætter og -milliardær Niels Martinsens livsværk IC Group er i dag blot et levn fra tiden som børsnoteret virksomhed og skal med tiden nedlægges som led i strategiskifte, fortæller Christoffer Martinsen-Kønigsfeldt, ny bestyrelsesformand for koncernens resterende to modebrands Tiger of Sweden og By Malene Birger.

Læs også

Relaterede