Danskere har tillid til Fairtrade-mærke – men kan ikke finde det

Forbrugere skal via oplysningskampagner hjælpes til at finde mærket i detailhandlen, mener direktøren i Fairtrade.
Foto: PR
Foto: PR
af ASGER SKOVDAL JEPSEN

Danske forbrugere forbinder Fairtrade-mærket med en høj grad af troværdighed, prisniveau, kvalitet og gode forhold i fødevareproduktion. Men kunder har svært ved at finde mærkerne i detailhandlen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også