DetailWatch

Danskere har tillid til Fairtrade-mærke – men kan ikke finde det

Forbrugere skal via oplysningskampagner hjælpes til at finde mærket i detailhandlen, mener direktøren i Fairtrade.

Foto: PR

Danske forbrugere forbinder Fairtrade-mærket med en høj grad af troværdighed, prisniveau, kvalitet og gode forhold i fødevareproduktion. Men kunder har svært ved at finde mærkerne i detailhandlen.

Det viser en analyse foretaget af Norstat og brancheorganisationen Landbrug & Fødevarer for Fairtrade-mærket.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs