Danskere har tillid til Fairtrade-mærke – men kan ikke finde det
Forbrugere skal via oplysningskampagner hjælpes til at finde mærket i detailhandlen, mener direktøren i Fairtrade.

af ASGER SKOVDAL JEPSEN
Danske forbrugere forbinder Fairtrade-mærket med en høj grad af troværdighed, prisniveau, kvalitet og gode forhold i fødevareproduktion. Men kunder har svært ved at finde mærkerne i detailhandlen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Pladechokoladen i Lidls danske butikker er nu Fairtrade
For abonnenter