Vækstplaner hos Coops softwareselskab kræver global ekspansion

Det er et langsigtet mål for det Coop-ejede softwareselskab Lobyco, at indtægterne fra dagligvarekoncernen skal fylde mindre. Kundekredsen skal udvides i et ”gigantisk marked”.
Foto: Coop / PR
Foto: Coop / PR

Coop skal fylde markant mindre af omsætningen i koncernens eget softwareselskab, Lobyco. Derfor er softwareselskabet gået på kundejagt i udlandet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også