DetailWatch

Vækstplaner hos Coops softwareselskab kræver global ekspansion

Det er et langsigtet mål for det Coop-ejede softwareselskab Lobyco, at indtægterne fra dagligvarekoncernen skal fylde mindre. Kundekredsen skal udvides i et ”gigantisk marked”.

Foto: Coop / PR

Coop skal fylde markant mindre af omsætningen i koncernens eget softwareselskab, Lobyco. Derfor er softwareselskabet gået på kundejagt i udlandet.

Det fortæller Lobycos direktør, tidligere koncerndirektør i Coop Invest, Jan Madsen, til ITWatch.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Brancheorganisation indbringer Wolt for konkurrencestyrelsen

Danmarks Restauranter og Caféer har bedt Konkurrencestyrelsen om at kigge Wolts kontrakter med restauranter efter i sømmene, fordi Wolt ifølge brancheforeningen sælger produkterne billigere online, end restauranterne kan i fysiske butikker.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs