Coop-kæde sælger flere billige hverdagsvarer

Prisstigninger i dagligvarehandlen har også ændret vanerne hos kunderne i Irma, der sælger flere billige basisvarer fra kædens private label.
I april er salget af produkterne i serien Irmas Hverdag steget med 19 pct., sammenlignet med samme måned sidste år. | Foto: IRMA
I april er salget af produkterne i serien Irmas Hverdag steget med 19 pct., sammenlignet med samme måned sidste år. | Foto: IRMA

Krisen kradser, og i Irma regner man i år med at sælge 25 pct. mere af dagligvarekædens egen serie af billige varer, Irmas Hverdag, end sidste år. Allerede i april er salget af hverdagsvarerne steget med 19 pct. i forhold til samme måned sidste år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også