Coops onlineforretning vokser og giver overskud – men kun på grund af nonfood

Der blev langet flere dagligvarer over disken i Coops onlinebutik i 2021, men forretningsområdet giver stadig underskud. Ifølge topchef Kræn Østergård Nielsen vil der gå ”en rum tid”, før der er plus på bundlinjen.
Foto: Finn Frandsen
Foto: Finn Frandsen

Onlinesalget voksede sidste år betydeligt hos Coop, der netop har præsenteret årsregnskab for 2021.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også