Prisstigninger kan skabe et større forbrugerskifte mod private label

PRISPRES: De stigende fødevarepriser kan få flere forbrugere til at gå over til billigere private label-mærker i dagligvarebutikker, mener forbrugerekspert. Derfor gælder det for butikkerne om at kigge på deres sortiment, og hvilke produkter der skal være på hylderne.
Foto: Aleksander Klug/Ritzau Scanpix
Foto: Aleksander Klug/Ritzau Scanpix

Prisstigninger på råvarer og energi får producenter og efterfølgende dagligvarebutikker til at sætte priserne på deres fødevarer op.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også