Onlineinvesteringer sikrede Danmarks ældste vinhandler endnu et overskud

Digitale investeringer forede lommerne i Kjær & Sommerfeldt, der forsætter fremgangen efter et mindre coronaforårsaget tilbageslag i 2020. Vinhandleren ”bobler af energi og overskud,” siger adm. direktør og ejer.
Mads Stensgaard er ejer og adm. direktør i Kjær & Sommerfeldt. | Foto: PR/Kjær & Sommerfeldt
Mads Stensgaard er ejer og adm. direktør i Kjær & Sommerfeldt. | Foto: PR/Kjær & Sommerfeldt

Siden Mads Stensgaard overtog ejerskabet af Kjær & Sommerfeldt i 2008, er omsætningen tredoblet, ligesom bundlinjen hvert år har vist fremgang lige på nær i det svære og coronaplagede 2020. Og 2021 var ingen undtagelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også