DetailWatch

Onlineinvesteringer sikrede Danmarks ældste vinhandler endnu et overskud

Digitale investeringer forede lommerne i Kjær & Sommerfeldt, der forsætter fremgangen efter et mindre coronaforårsaget tilbageslag i 2020. Vinhandleren ”bobler af energi og overskud,” siger adm. direktør og ejer.

Mads Stensgaard er ejer og adm. direktør i Kjær & Sommerfeldt. | Foto: PR/Kjær & Sommerfeldt

Siden Mads Stensgaard overtog ejerskabet af Kjær & Sommerfeldt i 2008, er omsætningen tredoblet, ligesom bundlinjen hvert år har vist fremgang lige på nær i det svære og coronaplagede 2020. Og 2021 var ingen undtagelse.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

IC Group har kurs mod afvikling mens modebrands kører videre i premium-koncept

Modeiværksætter og -milliardær Niels Martinsens livsværk IC Group er i dag blot et levn fra tiden som børsnoteret virksomhed og skal med tiden nedlægges som led i strategiskifte, fortæller Christoffer Martinsen-Kønigsfeldt, ny bestyrelsesformand for koncernens resterende to modebrands Tiger of Sweden og By Malene Birger.

Læs også

Relaterede