Aldi sætter nyt analyseprojekt i søen

Discountkæden Aldi vil med nyt projekt analysere danskernes forbrugsmønstre og dagligvareindkøb. I første omgang har Aldi undersøgt, hvordan prisstigningerne på dagligvarer påvirker danskernes humør og tro på fremtiden.
Aldi har i dag 190 butikker i Danmark og omkring 2.800 medarbejdere. | Foto: Christian Lykking/ERH
Aldi har i dag 190 butikker i Danmark og omkring 2.800 medarbejdere. | Foto: Christian Lykking/ERH

Aldi vil fremover stille skarpt på danskernes forbrug og dagligvareindkøb i et nyt analyseformat, som har fået navnet ’Aldimeter’.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også