DetailWatch

Aldi sætter nyt analyseprojekt i søen

Discountkæden Aldi vil med nyt projekt analysere danskernes forbrugsmønstre og dagligvareindkøb. I første omgang har Aldi undersøgt, hvordan prisstigningerne på dagligvarer påvirker danskernes humør og tro på fremtiden.

Aldi har i dag 190 butikker i Danmark og omkring 2.800 medarbejdere. | Foto: Christian Lykking/ERH

Aldi vil fremover stille skarpt på danskernes forbrug og dagligvareindkøb i et nyt analyseformat, som har fået navnet ’Aldimeter’.

Den første udgave af analysen, som bliver lavet i samarbejde med Yougov, blev præsenteret torsdag.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Russisk firma er klar med Lego-erstatning

Den russiske virksomhed Inventive Retail Group, der stod for driften af Legos butikker i Rusland, før Lego trak sig ud, fortsætter med at sælge Lego-produkter i nyt navn.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs