Jysk-chef: "Alle lande har en vækstplan. Der er ikke nogen, der ikke skal ekspandere"

Vækstpotentialet i Jysk ligger især på det syd- og østeuropæiske marked, siger topchef i koncernen. Sigtet er 150 nye butikker i det igangværende regnskabsår trods afmatning i markedet. 
Foto: Joachim Ladefoged/ERH
Foto: Joachim Ladefoged/ERH

Omsætningen tog et nyt spring opad for møbelkæden Jysk, der med en vækst på 11 pct. rundede en toplinje på 36 mia. kr. og et driftsresultat på 4,56 mia. kr. i seneste regnskabsår.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også