DetailWatch

Jysk-chef: "Alle lande har en vækstplan. Der er ikke nogen, der ikke skal ekspandere"

Vækstpotentialet i Jysk ligger især på det syd- og østeuropæiske marked, siger topchef i koncernen. Sigtet er 150 nye butikker i det igangværende regnskabsår trods afmatning i markedet.

Foto: Joachim Ladefoged/ERH

Omsætningen tog et nyt spring opad for møbelkæden Jysk, der med en vækst på 11 pct. rundede en toplinje på 36 mia. kr. og et driftsresultat på 4,56 mia. kr.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

IC Group har kurs mod afvikling mens modebrands kører videre i premium-koncept

Modeiværksætter og -milliardær Niels Martinsens livsværk IC Group er i dag blot et levn fra tiden som børsnoteret virksomhed og skal med tiden nedlægges som led i strategiskifte, fortæller Christoffer Martinsen-Kønigsfeldt, ny bestyrelsesformand for koncernens resterende to modebrands Tiger of Sweden og By Malene Birger.

Læs også

Relaterede