E-handelsdirektør: Webshops bør kigge på flere salgskanaler

2023 bliver et år, hvor dansk e-handel skal i arbejdstøjet for at øge salget, siger e-handelsdirektør i Dansk Erhverv, Niels Ralund, til Børsen.
Det er nye tider for danske onlinebutikker, siger E-handelsdirektør Niels Ralund fra Dansk Erhverv. | Foto: Magnus Møller
Det er nye tider for danske onlinebutikker, siger E-handelsdirektør Niels Ralund fra Dansk Erhverv. | Foto: Magnus Møller

Der skal tænkes bredere i salgskanaler, hvis danske onlinebutikker skal holde hånden under omsætningen i et usikkert 2023. Det siger e-handelsdirektør i Dansk Erhverv, Niels Ralund, til Børsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også