Forbrugerne fortsætter med at handle på nettet trods lav forbrugertillid

Selvom forbrugertilliden er i bund, er forbrugernes brug af netbutikker og forventningerne til, hvor meget de vil handle på nettet ikke faldet i maj, skriver Dansk Erhverv.
E-handel er ikke blevet mindre populært, selvom forbrugertilliden er faldet ifølge Dansk Erhvervs E-handelsanalyse for maj. | Foto: Colourbox
E-handel er ikke blevet mindre populært, selvom forbrugertilliden er faldet ifølge Dansk Erhvervs E-handelsanalyse for maj. | Foto: Colourbox

Flere store online modeportaler har på stribe nedjusteret forvetningerne til året efter en opbremsning i salget i andet kvartal. Senest har tyske Zalando skåret en god bid af udsigterne og forventer nu en vækst på 0-3 pct. mod tidligere 12-19 pct.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også