Trendforsker: Prisstigninger kan presse øko-salg
De stigende priser skærper forbrugernes prisfølsomhed og vil kunne få flere til at fravælge de lidt dyrere økologiske varer i supermarkederne, mener direktør for bureauet Pej Gruppen.

Indkøbskurven kan blive lidt mindre grøn, når forbrugerne fremover handler ind i supermarkederne, fordi de stigende priser påvirker indkøbsmønstrene. Det vurderer trendforsker og direktør for konsulent- og trendbureauet Pej Gruppen, Louise Byg Kongsholm, over for DR.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Ingen Coop365-butikschefer har endnu fået millionbonus
For abonnenter