Boozt-topchef om 2023-forventninger: "Større usikkerhed end nogensinde"

Det er en nøgleambition at få kunderne til at handle i flere kategorier, hvis Boozt skal nå vækstmål, siger topchef Hermann Haraldsson.
"Hovedpunkterne for 2023 bliver at få nye kunder og få vores eksisterende kunder til at købe ind i flere kategorier,” siger adm. direktør Hermann Haraldsson efter omsætningsvæksten på 16 pct. i 2022. | Foto: Boozt/pr
"Hovedpunkterne for 2023 bliver at få nye kunder og få vores eksisterende kunder til at købe ind i flere kategorier,” siger adm. direktør Hermann Haraldsson efter omsætningsvæksten på 16 pct. i 2022. | Foto: Boozt/pr

Den nordiske e-commerce-kæmpe Boozt rundede med hjælp fra et stærkt julesalg 2022 af med en omsætningsvækst på 16 pct. – vel at mærke på bagkant af et ekstraordinært godt 2021.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også