Boozt-topchef om 2023-forventninger: "Større usikkerhed end nogensinde"
Det er en nøgleambition at få kunderne til at handle i flere kategorier, hvis Boozt skal nå vækstmål, siger topchef Hermann Haraldsson.
Den nordiske e-commerce-kæmpe Boozt rundede med hjælp fra et stærkt julesalg 2022 af med en omsætningsvækst på 16 pct. – vel at mærke på bagkant af et ekstraordinært godt 2021.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Boozt forventer ny vækst oven på stærk slutspurt
For abonnenter
Boozt går ind i salg af sexlegetøj
For abonnenter