B&O stiller skarpt på salgskanaler: "Vi vil have mere fokus på egne butikker"

Som en del af strategien om at skærpe brandet som luksusprodukt vil Bang & Olufsen satse mere på egne butikker og e-commerce-platform, siger finansdirektør i koncernen, der har ny butik på vej i London.
B&O tror på global målgruppe på 200 mio. velhavende design- og musikelskere: ”Det har været vores målgruppe igennem de sidste par år, men det er første gang, vi sætter tal på, hvor mange der er,” siger finansdirektør Nikolaj Wendelboe. | Foto: B&o
B&O tror på global målgruppe på 200 mio. velhavende design- og musikelskere: ”Det har været vores målgruppe igennem de sidste par år, men det er første gang, vi sætter tal på, hvor mange der er,” siger finansdirektør Nikolaj Wendelboe. | Foto: B&o

Efter et grelt underskud på 100 mio. kr. i 1. kvartal var der langt bedre takter at spore, da Struer-virksomheden og designklenodiet Bang & Olufsen tidligere på ugen udgav regnskabstal for 2. kvartal i det skæve finansår, der slutter 31. maj.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også