DetailWatch

Sexlegetøj sælger stadig – men inflationen rykker på forbruget og øger fokus på julesalg

Danskerne bruger stadig penge på sexlegetøj, lyder det fra virksomhederne Sinful, Peech og L’Amourbox. Men tilbageholdenhed i nogle dele af salget øger presset for en stærk julehandel.

Peech sælger nøje udvalgt sexlegetøj i pastelfarvede omgivelser i både København og Aarhus, hvor Kir Thomsen er butiksindehaver. | Foto: Kim Frost/JPA

Der er mange steder at spare i knappe tider, men det tyder ikke på, at salget af sexlegetøj er stoppet op i en tid med den højeste inflation i 40 år.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

IC Group har kurs mod afvikling mens modebrands kører videre i premium-koncept

Modeiværksætter og -milliardær Niels Martinsens livsværk IC Group er i dag blot et levn fra tiden som børsnoteret virksomhed og skal med tiden nedlægges som led i strategiskifte, fortæller Christoffer Martinsen-Kønigsfeldt, ny bestyrelsesformand for koncernens resterende to modebrands Tiger of Sweden og By Malene Birger.

Læs også

Relaterede