DetailWatch

B&O: Salget i vores webshop har ikke været tilfredsstillende

Omsætningen i B&O’s e-commerce salg faldt i første kvartal Det skyldes en blanding af priskonkurrence og et kinesisk marked, der holder igen, siger finansdirektør.

Selvom Bang & Olufsen drev 25 pct. mere trafik til egen webshop, har konverteringen til salg ikke været tilfredsstillende, siger finansdirektør Nikolaj Wendelboe. | Foto: B&O

Det danske hifi-brand Bang & Olufsen, der har lokal base i Struer, men global rækkevidde, fik en træg start på det nye regnskabsår, viser første kvartalsrapport i det forskudte regnskabsår, der går fra 1. juni til 31. maj.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

IC Group har kurs mod afvikling mens modebrands kører videre i premium-koncept

Modeiværksætter og -milliardær Niels Martinsens livsværk IC Group er i dag blot et levn fra tiden som børsnoteret virksomhed og skal med tiden nedlægges som led i strategiskifte, fortæller Christoffer Martinsen-Kønigsfeldt, ny bestyrelsesformand for koncernens resterende to modebrands Tiger of Sweden og By Malene Birger.

Læs også

Relaterede