DetailWatch

Kort aftræk til ny lavpriskæde i Salling Group – konceptet er "smart tænkt"

På få uger har dagligvarekæmpen udviklet et nyt koncept med billigere varer og et skrabet butikskoncept. Forbrugerekspert roser tiltaget på flere måder.

Salling Group åbner tre nye Basalt-butikker den 11. og 12. oktober. | Foto: Salling Group/Pr

Salling Group trak en af de store overraskelser frem fra hatten tirsdag aften med lanceringen af koncernens nye kæde; Basalt.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede