DetailWatch

Sportsbranchen havde kronede dage i 2021 – men fremgangen kan have toppet for nu

Det danske sportsdetailmarked oplevede solid fremgang i 2021, hvor væksten særligt var præget af to aktører. Men den samlede fremgang ser ikke ud til at fortsætte.

Michael Burk er adm. direktør i Unisport, der har været med en faktor for væksten blandt de danske sportskæder. Han forventer et positivt 2022 bl.a. pga. VM i fodbold i Qatar senere på året.. | Foto: Unisport/Pr

Rekordomsætning og rekordoverskud.

De ord har medier som DetailWatch kunne bruge om flere sportskæder i 2021. Og der har været noget om snakken.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

"Google Analytics er kun toppen af isbjerget"

Vejen er lang før danske webshops kan sænke skuldrene, efter Datatilsynet har dømt brugen af Google Analytics ude - også selvom der ifølge amerikansk medie er et dekret på vej, der skal sikre en løsning, mener chef i bureauet Impact Extend.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs